„Tíznél is több dolog, amit eddig nem mertél megkérdezni zenészkén” címen a Hangfoglaló videosorozatot indított az alábbi témakörökben: Mire figyeljünk egy zenekari fotózáson, hogyan érdemes merch-termékeket árusítani, és hogyan oldhatunk meg bosszantó és nehéz zeneipari konfliktusokat? Többek között ezekre a kérdésekre is gyakorlati példákon keresztül ad lehetséges válaszokat a Backstage Home videósorozatának újabb négy epizódja.

A teljes sorozat itt érhető el: https://hangfoglalo.hu/aktualis/tiznel-is-tobb-dolog–amit-eddig-nem-mertel-megkerdezni-zeneszken?fbclid=IwAR3J9i4yS0OKB3ufDjC99BGD1T55e8ntp4yW4iWMNpnHz8ribY6vy_Jjul8

Mi most a merch alapjaival foglalkozó részt emeltük ki.

A merchandising termékek, azaz a zenekari szuvenírek értékesítéséről, szerepük felértékelődéséről tudhatunk meg bennfentes infókat Marosi Nikolettől, többek között a Lazarvs vagy az AWS menedzserétől. A szakember szerint több út is van a zenekari termékek árusításában, de jelenleg a leghatékonyabb modell a kampánnyal megtámogatott árusítás, amikor limitált ideig, limitált számban lehet csak hozzáférni például az egyedi pólókhoz, lemezekhez. Marosi Nikolett szerint ugyanilyen fontos szerepe van az előrendeléseknél, hogy világos célokat kommunikáljunk a támogatók, vásárlók felé.”