November közepén adtunk hírt a Hungarocell zenekar friss klipjéről, ami Álmomban jár címmel látta meg a napvilágot. A srácok nem sokat tétlenkedtek, december közepén kihoztak egy húszperces „szobakoncertet” is, ennek részleteiről Ulvicki Tamás Tompi így nyilatkozott: 

„Egy hosszú, több mint egy éves projektünk végéhez értünk, megjelent a “Még mindig KELL” nevet viselő session felvételünk, amit a próbatermünkben, egy rusztikus házban rögzítettünk hangban és videóban is. A Hungarocell a COVID időszak elején született újra Kis Marci basszusgitáros megérkezésével, amely esemény rengeteg új energiát, inspirációt hozott a zenekar életében. A pandémiának hála viszont több mint egy fél évig ezek az új energiák be voltak szorítva a próbaterembe, ami alapból egy különleges helyszín, Marci édesapja házának egyik szobája. Ez a rusztikus helyiség és a benne lelhető szinte már muzeálisnak számító tárgyak a Hungarocell otthonává váltak, közösen írtuk tovább egymás történetét.

Az újjászületés után sok dalunk is új formát kapott az első nagylemezünkről, ami a “KELL” címet viseli. Mi pedig már tűkön ültünk, hogy megmutassuk ezt a közönségünknek. Akkor pedig még nem lehetett koncertezni, így hát úgy döntöttünk, mindenki otthonába elvisszük azt a csodás miliőt, amit mi minden próbán átélünk. Mivel a közönségünket is elvarázsolta a próbaterem hangulata a Facebookra kirakott képek által, egyértelművé vált, hogy a hangi élmény mellé vizuálisan is meg kell jelenítsük ezeket a nagyon különleges energiákat. Hosszas előkészületek és munkafolyamat után így készült el hát az 5 teljesen különféle hangulatú dalt (+ 1 intro) tartalmazó kisfilmünk, a Még mindig KELL!”

HUNGAROCELL –  Még mindig KELL
1. Intro
2. Ha citromot kapsz
3. Palimadár
4. Rég voltál itt
5. Szakértő
6. Mi lett veled

„Nem véletlenül említettem az elején, hogy a zenekar és csapata, hiszen a Hugnarocell család nem csak a zenekartagokból áll. Állandó kreatív csapatunk tagja Kökényesi Attila, aki a vizuális megjelenésért felelt operatőrként, vágóként (Tompival) és a végső színezés is neki köszönhető. Pap Mónika fotózott az eseményen és készített werkfelvételeket, míg Fehér Máté “White” átfogó segítséget nyújtott, hogy a felvétel során minden a legnagyobb rendben menjen.
Külön érdekesség, hogy mivel még sajnos nem találtuk meg dobosunkat, ezért én (Tompi) ültem a dobok mögé a felvételen, amolyan Vulfpeckes megoldással dobverővel ütve a lábdobot és a pergőt, mellé pedig külön perkusszív hangszereket is társítva, mint pl. shaker, csörgő, de a triangulum is sokat volt használva.”